99 یا صد

99 یا صد

99 یا صد

99 یا صد

شیوع سقط

شیوع سقط

این بیشتر در کودکان و نوجوانان رایج است. در بزرگسالان، این بیماری در زنان بیشتر است. سوء تغذیه و سطح پایین سلامت می تواند بر میزان شیوع لیشمانیوز و تشکیل زخم تأثیری نگذارد، اما این عوامل تأثیر بسیار مهمی در پیشرفت بیماری دارند. افراد مبتلا به زخم های کوچک در پاهای خود و به رغم این زخم ها، پاهای آنها در تماس با آب یا گل هستند.
تشخیص جستجوگر

تشخیص لیشمانیوز با مشاهده و بررسی زخم انجام می شود. در 70٪ موارد، می توان نوع انگل را با نمونه برداری از پوست و آزمایش آن شناسایی کرد. تکنیک های موجود برای تشخیص بیماری های لوسمی عبارتند از: تشخیص انگل ها با استفاده از میکروسکوپ با نمونه برداری و کشت - شناسایی آنتی ژن های انگل با استفاده از آزمون های ایمنی - شناسایی DNA از انگل در بافت
بزاق احشایی

تراشه احشاء همچنین به عنوان سیستمیک سالیکس شناخته می شود. این معمولا دو تا هشت ماه پس از نیش پرنده پرنده اتفاق می افتد. آن بر اندام های داخلی، مانند طحال و کبد تاثیر می گذارد. با برقراری ارتباط با این اندام، سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. این عارضه تقریبا همیشه باعث مرگ در صورت عدم درمان می شود.
نجات دهنده پوست

ضایعات پوست فقط باعث ایجاد زخم روی پوست می شود. این شایع ترین نوع بیماری است. درمان این بیماری ممکن است ضروری نباشد اما می تواند با برخی از درمان ها به منظور افزایش سرعت تعمیر و جلوگیری از عوارض انجام شود.
ضایعات پوستی مخاطی

یک شکل نادر این عارضه ضایعه پوستی مخاطی است. این بیماری ممکن است چند ماه پس از ترمیم ضایعات پوست ایجاد شود. این نوع بیماری شامل غشاهای بینی و مماس است و به عنوان یک زیرمجموعه برای ضایعات پوست شناخته شده است. با این حال، این یک عارضه جدی است که خود را بهبود داده و نیاز به درمان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.